A KÉPEK EREJE: PUCÉR NŐK



A KÉPEK EREJE: PUCÉR NŐK

címkék:

 

KÉP-DZSEDI TITKOK:  4. PÉLDA

 

Mi az egyik legfontosabb célod a reklámjaiddal?

Mi a legfontosabb célja valamennyi cégnek, legyen bár kicsi, vagy nagy?  Először és elsősorban a cél, hogy észrevegyenek, felfigyeljenek rád! Amíg világ a világ és vannak benne férfiak, a leghatásosabb és legegyszerűbb módja a tekintet vonzásának: A PUCÉR NŐ.


 Úgy-e milyen szexi?

 

Kattints a képekre, hogy jobban lásd!

 

 

   

1885-ben W. Duke és Fiai elkezdett olyan kártyákat elhelyezni cigarettás dobozaiban, melyek fiatal sztárocskákat ábrázoltak provokatív, szexi módon.

1890-re Duke annyira kinőtte magát, hogy vezető cigaretta márkává vált.


A "Woodbury Arcszappan" 1910-ben már majdnem csődbe ment, mikoris elkezdték intim, romantikus szexi jelenetekkel reklámozni a terméket. Ez megmentette a céget.


a Woodbury arcszappan erotikus reklámja

 

A "Jovan Pézsma Olaj" 1971-ben kezdte pályafutását 1.5 millió dolláros forgalommal. A szexis reklámoknak köszönhetően 1978-ra elérték a 77 millió dollár forgalmat.


Persze pucér nővel reklámozni rizikós dolog: nem csak a konzervatívabb fogyasztók ellenérzését válthatja ki, de mára már egy kissé közhelyes, elcsépelt, "fantáziátlan" dolognak is számít a reklámban.

Hiába szerepelnek a magazinok címlapján gyönyörű szexi nők, az újságárus standján van belőlük több tucat, így aztán már nem is olyan érdekesek, és  nem töltik be igazán a figyelem felkeltő szerepet.

 

magazin címlap félpucér nővel

 

Öncélúnak tűnnek a pucér nők a PETA állatvédő szervezet reklámjain, de valószínűleg a kutya se figyelne rájuk, ha nem így reklámoznák magukat...


Fogadj örökbe, ne vásárolj! vegetáriánus reklám

Ne vásárolj, fogadj örökbe!                       Fűszerezd meg az életed!

                                                              Legyél vegetáriánus!

 

Nekem is jár egy autós hírlevél, melyben mindig szerepel egy huszadrangú, közepes minőségű fotó, mely szexi nőt ábrázol. Öncélú, értelmetlen, igénytelen. A női olvasókat zavarja, mert tudják, hogy az ilyen fotó csak a férfiúi fantáziálgatásra jó.



De mindjárt más a helyzet, ha az a ruhátlan nőszemély valami különös, szép módon van ábrázolva, mint Andrea Klarin csodálatos ékszerfotóin.

Az alábbi képek gyakorlatilag termékfotók, de azt a földöntúli szépséget sugallják, amilyennek minden nő szeretné érezni magát, és fogja is, ha ezeket az ékszereket viseli. Egy ilyen fotó még a nőkből is figyelmet és elismerést vált ki, ahogy azt feleségem is tanúsíthatja!

És vágyat, de nem a nő, hanem a termék megszerzése iránt....


Andrea Klarin ékszerfotó

 

 

Andrea Klarin ékszerfotó

 

A másik eszköz, ami segít, hogy a meztelenség ábrázolása ne csak olcsó, igénytelen reklámeszköznek tűnjék; a humor.


szexi csirke


Tehát a tanulság: bármilyen terméket (szolgáltatást) forgalmazol, fogj egy szép nőt, vetkőztesd le és csináld meg vele azt a reklámot, ami 51-szeresére fogja növelni a forgalmad! De legyél igényes a kivitelezésben,  legyen a dologban szépség, báj, kreativitás és humor...

Mi sem egyszerűbb ennél.....


Mi a véleményed? Szólj hozzá!

 

Bár pucér nők sajnos nem lesznek a jövő pénteki Weblapfotó Élményműhelyben, más élvezetek:  finom, ínyenc borok és egy klassz, sikeres ember igen. (Rajtam kívül még egy...) Rókusfalvy Pállal fogunk beszélgetni a borokról és a sikeres üzletről, miután megtanultunk néhány ügyes fotós trükköt és módszert üvegek, palackok, borok, szép tájak fotózásához. Gyere el Te is!

"Folyékony Arany" fotós-borkóstolós program, kattints ide!


És ha Te is szeretnél olyan bombasztikus termékfotókat, mint a fentiek,

vágj bele, kezd el megtanulni az alapokat!

Nézd meg milyen tanfolyamokat ajánlunk, hogy igazi vevőszerző fotókat tudjál készíteni:

Weblapfotó tanfolyamok


Várom a hozzászólásod pucér nő ügyben!

 

Üdvözlettel: Niksz Gyula

A sikeres Web-üzletek fotós szakértője

  

 



Remélem az igényesebb fotókból látni majd többet. Az nyilván többe kerül. Ez lehet az oka, hogy a gyenge minőséggel van tele minden. Viszont ha mindenki igényes lenne, hogy lehetne kitűnni az átlagból, nem?

Mindig vannak új trendek és irányok.
Az Én módszerem - figyelni a világ legjobbjait - és csak egy kicsit kell jobbat csinálni. A jó fotó az jó befektetés, csak a rossz fotó pénzkidobás!

Gyula!

Nagyon jó az összeállítás! Lehet vitatkozni, hogy kire milyen hatással van, de ami igaz az igaz: egy szép női testről, arcról készült igényes fotó biztos recept lehet a figyelemfelkeltéshez. És ehhez nem mindig kellenek fiatal, tökéletes modellek. Lásd Dove reklámok a "tökéletes szépségről", ahol gyönyörű idősebb női arcokat is megjelenítettek, vagy a TV reklámban molettebb hölgyeket. ( Az is tény, hogy ez a reklám nem pasiknak szólt...:))

Azért lenne egy kérésem. Nem folytatódhatna a sorozat az izmos férfi felsőtestek reklámhatásáról szóló írással..... :)))))

Üdv: Éva

Köszönöm szépen!
Az első ösztönünk a létfenntartás, de utána rögtön a fajfenntartás jön. Ráadásul egy női test gyönyörű. Akkor is, ha már nem éppen 20 éves, meg akkor is, ha kicsit több már, mint 50 kg.
Ha valaki nem elégedett magával, értem. Jó ok arra, hogy fejlődjön.
De egy gyönyörű meztelen nőre nem lehet, hogy ne figyeljek.
És hogy sok van belőle, és nem eredeti? Levegőt is elég sokszor kell vegyek, csak azért hagyjam abba, mert mások is, és elég sokszor?
Azt hiszem, muszáj megvalósítanom ezt az ötleteteket. Ráadásul engem még a név is kötelez:-)
Köszönöm szépen
Zoli

Tetszenek a példák, jól tudtátok illusztrálni, minek hol a helye.Igenis, egy szép női test remek reklámhordozó lehet, nekem az ékszeres képek például nagyon tetszenek.Nő létemre azt sugallják, hogy én is ilyen bombanő lehetnék, csak ez a kis lánc kell hozzá...Megyek, megveszem.

Engem nagyon zavar ez a rengeteg (majdnem) pucér nő a reklámokban, de nem azért, mert szégyenlős vagy prűd vagyok, hanem mert
mindig úgy érzem hozzájuk kell hasonlítani, olyan szépnek,
tökéletes alakúnak kellene lenni, mint ők....
Mert mint magánember, a "húspiacon" is meg kellene állni a helyem!
De olyan sose leszek, és ez frusztrál, elég rendesen!
Üdv: Ildi

Kedves Ildi
Nem kell, hogy frusztráljon a sok modellel készült reklám.
A szépség belülről sugárzik, vagyis aki elégedett önmagával annak nem számít
milyen képekkel hirdetnek pl. egy mosógépet, vagy ékszert.
Nekem mindig nagy feladat egy jó alanyt találni a sok ezer modell közül, mert kisugárzás nélküli, jégkocka a zöme. lehet, kívülről arányos és szép formájú, de ha nem árad belőle valami plusz, nem lesz jó a fotó a legjobb világítás és retus után sem. A férfiakra a "húspiacon" is inkább az eredetiség és a magabiztosság hat. (Ezt tapasztalatból tudom!)
Sok sikert kívánok!
Gyula

Sziasztok!

Gratulálok a munkáitokhoz! Csak így tovább!

Kedves Gyula!

Régóta olvasom a hírleveleiteket és már sok jó ötletet kaptam.Mindig elámulok,hogy miket tudtok,csak így tovább!
A pucér nőkkel való reklámozás mindig hatást vált ki az emberekből,akár férfi,akár nő.Akinek tetszik,az azért fogja megnézni,akinek nem,az meg azért.Gratulálok!
Maradok továbbra is hűséges olvasótok.

Barátsággal:
András

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <br />
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről

Type the characters you see in this picture. (verify using audio)
Type the characters you see in the picture above; if you can't read them, submit the form and a new image will be generated. Not case sensitive.